Thursday, December 30, 2010

x tau nak ltk tajuk ape?

aduhai!!!!!!!!!
arau?aduh,lemah semangat dgr nak blk arau.......
tp nak wat mcm na?kat situ masa dpn aku,kat situ bermula segalanya,,,,,
sem nie aku menjadi seperti student biasa balik,kumpul sticker,join ape jerk aktiviti.....
dah x blh jd mederator utk ape2 program,freedom.
pasti aku akn rindukan saat dulu sewaktu menjadi jpk,huhutetapi telah ku pilih jalan ini,untuk diriku sendiri,
mungkin Allah telah aturkan hidupku yang lain sbb itu aku x menyesal keputusan ini,
harap hidup aku akan lbh teratur,sistematik dan sentiasa dibwh lindungan-Nya
sedar x sedar dah dkt 2 tahun aku duk kat arau,sepanjang dkt 2 tahun mcm2 dugaan aku hadapi,
dukalara ragam manusia yang menjadi teladan kpd diriku,
aku harap aku boleh jadi lebih kuat,lebih tabah disamping dapat mendekatkan diri kpdn-Nya,
dan pelihara aku dari maksiat hati,,,,

berAt jgk hati nie nak balik,tp semangat,iman dan hati nak kena kuat,
jgn mudah mengalirkan air mata utk kegagalan tp bangkitlah daripada kegagalan,
bgnlah dari tido,adah!!!!jgn leka adah,dah puas selama nie main2?dah puas selama nie buang masa?
berusalah utk jadi yang terbaik,atasi semua masalah secara matang,
berusalah menjadi ank yang taat kpd kedua ibubapa,dan juga taat kpd maha Pencipta
hanya kpd Allah tempat ku bergantung,,,,mohonlah pada Allah...

moga kehidupan baruku,akan mendatangkan 1001 rahmat kpd ku.
amin.....

No comments:

Post a Comment